ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
24.05.2022
Позакласне читання. Агата Крісті "Десять негренят".
Завдання 1.
Завдання 2.
Переглянути фільм
17.05 2022
Тема. Артур Конан Дойл "Записки про Шерлока Холмса".Оповідання "Пістрява стрічка". Особливості сюжету і композиції оповідань про Шерлока Холмса.
Завдання 1.
Завдання 2.
Завдання 3.
Скласти усний твір "Шерлок Хомлс - великий талант"
10.05.2022
Тема.Едгар Аллан По "Золотий жук"
Завдання 1.
Завдання 2
Виконати завдання зі слайду № 22.
Завдання 3
03.05.2022
Тема. Олександр Грін "Пурпурові вітрила".Основний конфлікт твору.
Завдання 1
Завдання 2
Завдання 3
Виписати композицію твору зі слайду № 20 і виконати завдання зі слайду № 23
26.04.2022
Тема Образи та символи у творі Редьярда Кіплінга "Балада про Схід".
Завдання 1.
Завдання 2.
Уважно перечитайте інформацію на слайдах № 16, 17 про образи та символи у баладі.
Зі слайду № 17 випишіть символічні образи твору.
19.04.2022
Тема . Редьярд Кіплінг "Балада про Схід".
Протистояння і примирення Сходу й Заходу.
Завдання 1.
Завдання 2.
Виписати у зошит зі слайду № 12 композицію твору (скорочено).
Завдання 3.
Зі слайду № 13 виписати головних героїв твору.
12.04.2022
Тема. Джеймс Олдрідж (нар. 1918).
«Останній дюйм».
Проблема взаємин між батьками й дітьми.
Завдання 1.
Переглянути презентацію05.04.2022
Тема. Образи Івана Терешка і Джулії у повісті В.В. Бикова "Альпійська балада". Протиставлення сили дружби і кохання світу насильства.
Завдання 1.
Перегляньте презентацію до теми.
Завдання 2 .
Виконайте завдання в кінці презентації.
15.02.2022
Тема. В.В. Биков "Альпійська балада". Особливості сюжету і композиції повісті.
Завдання 1
Перегляньте презентацію до теми
Завдання 2
Випишіть сюжетну лінію твору із слайду № 16.
Завдання 3
Переглянути фільм "Альпійська балада " за посиланням
08.02.2022.
Тема. Друга Світова війна у європейській поезії. К.І. Галчинський "Лист з полону".
Завдання 1.
Прочитати текст
Найстрашніше, що може зазнати людина,— це війна, адже вона несе смерть, каліцтва, розруху, скалічені долі. Однією з найжорстокіших була Друга світова війна. Дуже дорого заплатив наш народ за перемогу. Забути таке неможливо. Тому і в наші дні ще з’являються нові літературні, живописні, скульптурні твори, присвячені цій темі; знімають кінофільми, художні і документальні, щоб пролити світло на деякі факти історії Але в кожному з цих творів стверджується думка, що на війні — усі жертви, що доля людини не може бути відокремлена від долі її батьківщини, що війна кладе свій відбиток як на переможених, так і на переможців.
Завдання 2.
Прочитати вірш
К.І. Галчинський "Лист з полону"
(переклад О. М. Ніколенко)
Кохана моя, кохана!
Ти спиш уже?
На добраніч!
В пітьмі я твій образ бачу,
А ніч весняна, духмяна!
Єдина у цілім світі,
Ім'я твоє хай святиться!
Вода ти для мене влітку,
А взимку — моя рукавиця.
Ти щастя моє весняне,
Осіннє, зимове, літнє...
Скажи мені:
"На добраніч!",
Прийди уві сні, кохана!
За що мені все це щастя
З тобою в раю у Бога?..
Світліше за сонце ясне,
Ти — пісня моєї дороги.
Завдання 3.
Виписати художні звороти, в яких автор розповідає про свою кохану.
ЦИТАТИ
Невимовний (гнів), ніжних (трав), лютий (час).
«Світліше за сонце ясне».
«Ти — пісня моєї дороги».
«Ніч весняна, духмяна».
«Кохана моя, кохана!»
«Вода ти для мене влітку,
А взимку — моя рукавиця».
31.01.2022
Тема. Позакласне читання. Томас Майн Рід "Вершник без голови"
Завдання № 1.
Розглянути портрет за посиланням
Прочитайте цікаві факти із життя Томаса Майна Ріда
1. Томас Майн Рід (1818-1883) народився в сім’ї пресвітеріанського пастора.
При цьому його мати була дочкою священика.
2. Свої перші твори письменник публікував під ім’ям «Капітан Майн Рід».
3. У 22-річному віці Рід відправився з Британії в Америку, де спочатку працював торговцем, журналістом і педагогом.
4. В Америці Майн Рід любив спілкуватися з корінними індіанцями, включаючи
вождів.
5. Популярний роман «Вершник без голови» був неодноразово екранізований.
6 За роки свого життя він написав близько 60 творів.
Завдання № 2
Пригадайте зміст твору і виконайте завдання.
Розгадайте анаграми
АКИРЕМА--Америка
САХЕТ-- Техас
НЙАМ ДІР-- Майн Рід
ЦЬЕДНАЛРІ--ірландець
НАМОР--роман
НИЧОЛЗ--злочин
НЯНАХОК--кохання
ЩІОНВЕР--ревнощі
Завдання № 3
Перегляньте фільм за посиланням
29.04, 06.04
1. Прочитати біографію письменника
Рей Дуглас Бредбері народився 22 серпня 1920 в США – 5 червня 2012, ( Лос-Анджелес) – один із найвідоміших американських письменників-фантастів, автор близько 400 літературних творів різних жанрів: оповідань, романів, віршів, есе, п'єс для театру і радіо, кіно- й телесценаріїв. Твори письменника є впізнаваними за їх емоційним, психологічним стилем. На думку критиків, Бредбері є унікальним явищем в американській літературi А за його внесок до жанру фантастики Бредбері став 10-м лауреатом премії «Гросмейстер фантастики» (1989), 3-м був нагороджений Всесвітньою премією фентезі за заслуги перед жанром (1977), а також був включений до Залу слави фантастики.
2. Виписати у зошит головні події із життя письменника
Рей Бредбері, 1975 фото А. Лайта (Alan Light) | |
Ім'я при народженні | Реймонд Дуглас Бредбері / Raymond Douglas Bradbury |
---|---|
Народився | 22 серпня 1920 Вокіган, Іллінойс[1][4][5] |
Помер | 5червня 2012 (91 рік) Лос-Анджелес |
Громадянство | США |
Національність | американець |
Місце проживання | |
Діяльність | письменник |
Alma mater | Los Angeles High Schoold |
Мова творів | англійська |
Роки активності | 1940—2012 |
Напрямок | наукова фантастика |
Жанр | оповідання, романи, вірші, есе, телесценарії |
Батько | Leonard Spaulding Bradbury, Sr.d[8] |
У шлюбі з | Marguerite Bradburyd |
Діти | Bettina F. Bradburyd |
Автограф | |
Нагороди | медаль фонду Національної книжкової премії[9] |
Премії | Пулітцерівська премія |
Сайт: raybradbury.com | |
2. Подивитися видеоролик с текстом оповідання "Усмішка".
Доброго вечора, шановні батьки і мої любі 6-класники.
Продовжуємо вивчати творчість давньогрецького байкаря Езопа.
Урок № 1.
1.Завдання
Прочитайте байку "Лисиця і виноград".
Лисиця і виноград
Езоп
Молода Лисиця побачила, що з виноградної лози звисають грона, і захотіла дістати їх, але не змогла. Відходячи, сказала сама до себе:
— Вони кислі!
Так і в людей буває. Коли хто неспроможний досягти чогось, посилається на обставини.
2. Розгляньте малюнок і опорну табличку до тексту.
Опорну табличку запишіть у зошит.
Жанр | байка |
---|---|
Автор | Езоп |
Мова | давньогрецька мова |
Написано | VI століття до н. е. |
3. Перегляньте відео ролик до тексту.
4.Прочитайте аналіз байки.
У прозовому тексті байки з іронією описана ситуація, коли невдача оправдується тим, що насправді не було мети досягти успіху. Езоп висміює людські вади: лінь і відсутність бажання думати. У образі Лисиці зображена людина, яка не хоче прикладати зусилля для досягнення мети, ухиляється від праці і таким чином нічого не досягає. Алегоричний образ Лисиці втілює хитрість, прагнення до легкої наживи, небажання чесно і наполегливо працювати.
5. Знайдіть у тексті байки мораль і запишіть її у зошит.
УРОК № 2
1. Завдання.
Прочитайте байку "Мурашка та Цикада".
Словник.
Цикада- великий коник-стрибунець.
Мурашки взимку сушили на сонці вологий одяг, коли до них підійшла голодна Цикада й попросила, щоб їй дали їсти. Тоді Мурашки спитали її, чому вона не заготувала собі харчів улітку, а вона їм відповіла: "Мені все було ніколи, я співала".
На це Мурашки відповіли, сміючись: " Якщо ти співала влітку, то потанцюй взимку."
Не слід зневажати нічого, щоб згодом не довелося шкодувати.
2.Перегляньте відео ролик
3.Запишіть головних героїв і мораль байки у зошит.
4.Дайте відповідь на запитання: чому Мурашки відмовилися допомагати Цикаді?
Розвиток мовлення
25.04.2022
18.04.2022
Тема. Школа, моя рідна школа!
Рідний дім, школа — близькі серцю кожної людини слова. Їх багато що об’єднує, і разом з тим вони різні. Адже в кожному домі — власний і неповторний таємничий світ. І кожна школа — це невеличка держава, що живе за своїми законами, має свої традиції і свій народ. |
11.04.2022
Текст «Наші предки».
Завдання 1. Прочитати текст. Дати відповіді на запитання.
Ми – українці. А нашими предками були слов'яни. Жили вони спочатку в лісах, полювали на звірів, ловили рибу в озерах. Потім стали розводити худобу, вирощувати хліб. Навчилися всяким ремеслам.
Слов'яни ділилися на
окремі племена. Біля Києва жили поляни, а далі на захід – древляни. Кожне плем'я мало свої землі, свого князя.
Слов'янські племена
об'єдналися біля Києва і утворили свою державу – Київську Русь.
Завдання до тексту:
1. Хто були предки українців?
2. Де жили вони, чим займалися?
3. Біля якого міста об'єдналися племена?
4. Яку державу утворили слов'янські племена?
5. Повтори: слов'яни, древляни, Київ.
04.04.2022
Тема. Опис виставки картин.
Завдання 1.
Переглянути презентацію за посиланням.
Завдання 2.
Дати харатеристику творчості видатної української художниці Марії Приймаченко.
1. Що вам відомо про Марію Приймаченко?
2. Які події із її життя спонукали авторку до написання картин?
3. Пригадайте назви картин, які вам найбільше запам'яталися.
4. Опишіть одну із картин, що вам сподобалася.
5. Порекомендуйте своїм друзям познайомитися із прекрасним безцінним насліддям великої української художноці Марії Приймаченко
30.03.2022
Завдання 1
Виразно прочитайте вірш
Микола Сингаївський
ДО ШКОЛИ
Так сонячно-ясно довкола
І тануть хмаринки вгорі.
До школи,
До школи,
До школи
Сьогодні ідуть школярі.
Врожаями ниви достигли,
Багрець пломеніє з дібров.
До книги,
До книги,
До книги
Душа поривається знов.
Дозріли калинові гронця
Над ними ясніє блакить
До сонця,
До сонця,
До сонця,
Як спів наша мрія летить.
Відколи, скажіть нам, відколи
Цей вересень з нами рідня?
До школи,
До школи,
До школи,
Ведуть нас дороги щодня.
Словник:
Багрець - червоне листя на деревах восени.
Калинові гронця - гілочки калини з ягодами.
Завдання 2.
Підготуйте жестове виконання вірша.
Завдання 3.
Переглянути відеоролик про школу.
14.02.2022
Тема. Романтичне свято
"День святого Валентина"
Завдання 1.
Дайте письмово відповіді на запитання.
1. Чи знаєте звідки пішло свято Валентина?
2. Чому воно так швидко набрало популярності у нашій країні?
3. Чи вважаєте, що треба казати про свою повагу і любов своїм рідним у цей день? Чому?
Завдання 2.
Розгляньте валентинки
07.02.2022
Тема. Переказ тексту.
Завдання 1.
Прочитати текст, словникові слова і фрази записати в зошит
"Із замуленого джерела не нап'єшся"
"Із замуленого джерела не нап'єшся",- говорить народна приказка. Це і справді так. Замулене джерело - це людина, в якої погані думки, якими замулена голова. З такої людини не візьмеш приклад, тобто, не можна напитися чистої джерельної води.
В нашому світі, коли на перше місце в людей стає матеріальне благополуччя, тяжко знайти щирих людей. І більшість надає перевагу матеріальному, а не духовному.
Але, які б не були обставини, треба завжди залишатися порядною людиною, допомагати тим, хто цього потребує.
Словник:
Замулене джерело - брудне джерело.
Потребує допомоги - чекає допомоги.
Завдання 2
Дайте письмово відповіді на запитання.
1. Як зрозуміти поняття "замулене джерело" ?
2. Чому рідко зустрічаються у нашому житті щирі люди?
3. Що означає фраза: "Бути порядною людиною"?
31.01.2022
Тема . Читання байки Езопа "Вовк і ягня".
Завдання № 1
Прочитати зміст байки.
Езоп "Вовк і ягня"
Вовк побачив, що Ягня п'є воду з річки, і хотів знайти якийсь слушний привід, щоб його з'їсти. Отже, хоч він стояв і вище по течії, але почав обвинувачувати Ягня, що воно каламутить йому воду й не дає пити. Ягня відповідало, що воно п'є, торкаючись води тільки краєчком губ, і що, зрештою, воно, стоячи внизу, не може йому каламутити воду. Тоді Вовк зауважив:
— Минулого року ти зневажило мого батька.
— Мене тоді й на світі не було, — відповіло Ягня.
Але Вовк сказав йому:
— Хоч би як ти виправдовувалось, я все одно тебе з'їм.
Так навіть справедливий захист не має сили для тих, хто взявся чинити кривду.
Розглянути малюнок за посиланням
Завдання № 2.
Дайте відповіді на запитання.
1. Хто автор байки?
2. Назвіть головних героїв байки.
3. Що хотів зробити Вовк з Ягням?
4. Чому Вовк хотів з'їсти Ягня?
5. Чи допомогли виправдовування Ягняти перед Вовком? Чому?
Завдання № 3.
ПОВТОРЕННЯ.
Пригадайте правило, що ми називаємо БАЙКОЮ.
Як ви розумієте МОРАЛЬ у байці?
Байка - це невеликий прозовий або віршований твір повчально-гумористичного характеру. Важливе місце у байці має мораль, тобто головний висновок. Мораль пишеться у кінці твору.
Випишіть мораль байки у зошит.
Завдання № 4
04.05.2021
1. Завдання.
Прочитайте текст.
Бібліотеки грають важливу роль у житті всіх людей. Ми не можемо купити всі книжки, які нам подобаються або які б нам хотілося прочитати. Тому ми беремо книжки в бібліотеці.
Читання книг допомагає в нашій освіті. У бібліотеках ми можемо знайти всі види книжок: романи, біографічні та художні твори, оповідання, пригодницькі твори, технічну літературу, твори для дітей та ін.
У деяких бібліотеках можна знайти книжки, написані багатьма іноземними мовами.
У моїй школі є невелика бібліотека. Це велика світла кімната, дуже чиста й зручна. Наш бібліотекар допомагає знайти потрібну книгу. Учні ходять до бібліотеки, щоб почитати там і взяти книжки додому чи проглянути нові газети й журнали. Багато вчителів теж відвідують бібліотеку.Я з величезним задоволенням відвідую бібліотеку, бо книжки — це друзі, які ніколи не підведуть і ніколи не зрадять мене.2.Складіть власну розповідь про свою шкільну бібліотеку.
Урок № 1
1. Завдання
Прочитайте текст
Птахи й у сад залітають, і в парк, і на годівницю сідають, якщо побачать там насіння. Підсипай корму, не лінуйся. Тоді побачиш цих пташок зблизька.
2. Виділені слова і словосполучення запишіть у зошит.
3. Дайте відповіді на запитання.
1). Що зробила зима?
2). Кого називають пернатими вісниками зими?
3). Що за яблука пломеніють у садку взимку?
4). Чому пташку називають снігуром?
5). Де можна побачити снігурів?
Тоді ж і пернаті вісники ... прилетіли. Посідали вони на засніжених деревах - і ті відразу погарнішали. Скрізь - намети снігові, а на деревах - рум'яні, червоні ... пломеніють. Звісно, ніякі це не яблука, а красені .... . Нерозлучний снігур із снігом. Через те цю .... й звуть снігуром.
Немає коментарів:
Дописати коментар